Toimitusehdot ja rekisteriseloste

Toimitusehdot

Kotimainen Hyvinvointitukku, y-tunnus: 0905262-4 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla ja maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Toimituskulut lisätään tuotteen hintaan. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tilauksesi vastaanottamisesta. Palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa avaamattomia ja myyntikuntoisina. Palautukset tulee aina sopia asiakaspalvelumme kanssa.

Tilaustavat

Jatkuva tilaus on tilaustapa, joka jatkuu ilman erillistä uudistamista, kunnes tilaaja ilmoittaa peruutuksesta Kotimaisen Hyvinvointitukun asiakaspalveluun. Jatkuva tilaus on aina edullisempi kuin vastaavan yksittäisen pakkauksen tilaaminen. Lisätietoja tilausvahvistuksessa  / laskussa.

Voit milloin tahansa muuttaa tilaustasi tai lopettaa jatkolähetykset soittamalla maksuttomaan asiakaspalvelunumeroomme 050 302 9548 arkisin 9:00-14:00 välisenä aikana.


Rekisteriseloste

Kotimainen Hyvinvointitukku. Henkilötietolain 10§ mukainen rekisteriseloste

1. Rekisterin pitäjä
Kotimainen Hyvinvointitukku / HL-Family Oy  (y-tunnus: 0905262-4)
 Kauppakatu 1, 33200 Tampere.

2. Rekisteriasioista vastaava henkilö
Nimi: 
Kimmo Kovanen. Yhteydenotot: asiakaspalvelu@hyvinvointitukku.fi

3. Rekisterin nimi
Kotimaisen Hyvinvointitukun asiakasrekisteri

4. Henkilötietojen käsittelytarkoitus
Asiakkaan henkilötietoja voidaan käsitellä seuraavia tarkoituksia varten:
– asiakassuhteen hoitaminen ja kehittäminen
- lakiin perustuvien ja viranomaisten määräysten ja ohjeiden mukaisten velvoitteiden hoitaminen
- palvelun toteuttaminen, tuotteiden toimittaminen
- asiakastapahtumien varmentaminen
- asiakaspalvelun ja liiketoiminnan kehittäminen
- markkinointi
- mielipide- ja markkinatutkimukset sekä muut vastaavat käyttötarkoitukset
- lakiin perustuvien ja viranomaisten määräysten ja ohjeiden mukaisten velvoitteiden hoitaminen

5. Rekisterin tietosisältö
Rekisteri voi sisältää asiakkaasta seuraavat perustiedot: nimi, osoite, puhelinnumero, sähköposti, sukupuoli, syntymävuosi sekä tilaustiedot- ja ehdot, mahdolliset tarjonnanestotiedot, mahdolliset muut asiakkaan suostumuksella kerätyt tiedot.

6. Säännönmukaiset tietolähteet
Rekisteriin tulee tietoa:
– Asiakkaan itsensä luovuttamana. Asiakkaiden tiedot saadaan pääsääntöisesti tilaussopimuksen yhteydessä. Myös Kotimaisen Hyvinvointitukun järjestämät arvonnat tai asiakaskyselyt voivat johtaa asiakkaan päätymiseen asiakasrekisteriin (tästä ilmoitetaan aina arvonnan/kyselyn yhteydessä).
– Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton ylläpitämästä ns. Robinson-rekisteristä.
– Ulkoisista tietolähteistä kuten esimerkiksi Väestötietojärjestelmästä, Postin osoitetietojärjestelmästä, puhelinyhtiöiden yhteystietorekistereistä ja muista vastaavista yksityisistä ja julkisista rekistereistä. Näin saadut henkilötiedot tallennetaaan Kotimaisen Hyvinvointitukun markkinointirekisteriin.

7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset
Tietoja voidaan luovuttaa ja siirtää Kotimaisen Hyvinvointitukun yhteistyökumppanien käyttöön henkilötietolain sallimissa rajoissa. Tietoja voidaan luovuttaa myös viranomaisille, mikäli laki niin velvoittaa. Tietoja ei luovuteta Euroopan unionin tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.

8. Rekisterin suojaus ja säilytys
Kirjallisia sopimuksia, tulosteita ja muita asiakirjoja säilytetään yhtiön lukituissa tiloissa. Sähköinen asiakasrekisteri on suojattu salasanoilla ja rekisteriä käyttävien henkilöiden käyttäjäoikeudet on rajattu henkilön tehtävien mukaan. Rekisteriin pääsevät henkilöt ovat erikseen rajattu niin Kotimaisessa Hyvinvointitukussa kuin sen käyttämien yhteistyökumppanien yrityksissä. Rekisteritiedot kopioidaan säännöllisesti varmuuskopioiksi.