Toimitusehdot ja rekisteriseloste

Toimitusehdot

Kotimainen Hyvinvointitukku, y-tunnus: 0905262-4 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

isma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot:

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Toimituskulut lisätään tuotteen hintaan. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tilauksesi vastaanottamisesta. Palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa avaamattomia ja myyntikuntoisina. Palautukset tulee aina sopia asiakaspalvelumme kanssa. Kuluttaja vastaa tuotteiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kuluista.

Tilaustavat

Jatkuva tilaus on tilaustapa, joka jatkuu ilman erillistä uudistamista, kunnes tilaaja ilmoittaa peruutuksesta Kotimaisen Hyvinvointitukun asiakaspalveluun. Jatkuva tilaus on aina edullisempi kuin vastaavan yksittäisen pakkauksen tilaaminen. Lisätietoja tilausvahvistuksessa  / laskussa.

Voit milloin tahansa muuttaa tilaustasi tai lopettaa jatkolähetykset soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 020 703 2540 arkisin 9:00-13:00 välisenä aikana.
Soittaminen maksaa normaalin operaattorin veloittaman paikallisverkon tai matkapuhelun hinnan.


Rekisteriseloste

Kotimainen Hyvinvointitukku. Henkilötietolain 10§ mukainen rekisteriseloste

1. Rekisterin pitäjä
Kotimainen Hyvinvointitukku / HL-Family Oy  (y-tunnus: 0905262-4)
 Kauppakatu 1, 33200 Tampere.

2. Rekisteriasioista vastaava henkilö
Nimi: 
Kimmo Kovanen. Yhteydenotot: asiakaspalvelu@stage.hyvinvointitukku.fi

3. Rekisterin nimi
Kotimaisen Hyvinvointitukun asiakasrekisteri

4. Henkilötietojen käsittelytarkoitus
Asiakkaan henkilötietoja voidaan käsitellä seuraavia tarkoituksia varten:
– asiakassuhteen hoitaminen ja kehittäminen
- lakiin perustuvien ja viranomaisten määräysten ja ohjeiden mukaisten velvoitteiden hoitaminen
- palvelun toteuttaminen, tuotteiden toimittaminen
- asiakastapahtumien varmentaminen
- asiakaspalvelun ja liiketoiminnan kehittäminen
- markkinointi
- mielipide- ja markkinatutkimukset sekä muut vastaavat käyttötarkoitukset
- lakiin perustuvien ja viranomaisten määräysten ja ohjeiden mukaisten velvoitteiden hoitaminen

5. Rekisterin tietosisältö
Rekisteri voi sisältää asiakkaasta seuraavat perustiedot: nimi, osoite, puhelinnumero, sähköposti, sukupuoli, syntymävuosi sekä tilaustiedot- ja ehdot, mahdolliset tarjonnanestotiedot, mahdolliset muut asiakkaan suostumuksella kerätyt tiedot.

6. Säännönmukaiset tietolähteet
Rekisteriin tulee tietoa:
– Asiakkaan itsensä luovuttamana. Asiakkaiden tiedot saadaan pääsääntöisesti tilaussopimuksen yhteydessä. Myös Kotimaisen Hyvinvointitukun järjestämät arvonnat tai asiakaskyselyt voivat johtaa asiakkaan päätymiseen asiakasrekisteriin (tästä ilmoitetaan aina arvonnan/kyselyn yhteydessä).
– Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton ylläpitämästä ns. Robinson-rekisteristä.
– Ulkoisista tietolähteistä kuten esimerkiksi Väestötietojärjestelmästä, Postin osoitetietojärjestelmästä, puhelinyhtiöiden yhteystietorekistereistä ja muista vastaavista yksityisistä ja julkisista rekistereistä. Näin saadut henkilötiedot tallennetaaan Kotimaisen Hyvinvointitukun markkinointirekisteriin.

7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset
Tietoja voidaan luovuttaa ja siirtää Kotimaisen Hyvinvointitukun yhteistyökumppanien käyttöön henkilötietolain sallimissa rajoissa. Tietoja voidaan luovuttaa myös viranomaisille, mikäli laki niin velvoittaa. Tietoja ei luovuteta Euroopan unionin tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.

8. Rekisterin suojaus ja säilytys
Kirjallisia sopimuksia, tulosteita ja muita asiakirjoja säilytetään yhtiön lukituissa tiloissa. Sähköinen asiakasrekisteri on suojattu salasanoilla ja rekisteriä käyttävien henkilöiden käyttäjäoikeudet on rajattu henkilön tehtävien mukaan. Rekisteriin pääsevät henkilöt ovat erikseen rajattu niin Kotimaisessa Hyvinvointitukussa kuin sen käyttämien yhteistyökumppanien yrityksissä. Rekisteritiedot kopioidaan säännöllisesti varmuuskopioiksi.